Under varumärket Preno erbjuder vi kundtjänst & prenumerationshantering för våra kunders prenumeranter.
Preno tar hand om alla telefonsamtal och all inkommande e-post via vår kundtjänst.
Prenumerations-arbetet innefattar bl a nybeställningar, kampanjer, avbeställningar, makuleringar, fakturering, inbetalningsinläsning, adressfilskörningar, förnyelsehantering och rapportuttag. D v s allt som behövs för att ha en prenumererad print- eller e-tidning.
Eftersom alla våra tidningskunder har tillgång till vårt prenumerationssystem P1 Prenumeration med just sina prenumeranter väljer vissa att själva hantera enklare ärenden för att bibehålla direktkontakten med sina kunder.
Preno prenumerationshantering
Publicerad: 2021-03-22
För att vår hemsida ska fungera så bra som möjligt använder vi cookies.
Vi utvärderar webbplatsen med statistikverktyg och sparar i vissa fall personuppgifter när du t.ex. fyller i våra kontaktformulär.
Hur vi hanterar personuppgifter
OK